»Če otroci s svojimi učitelji in z vrstniki nimajo neposrednega stika, pri tem trpi njihov učni proces. Če pa s svojimi učitelji in vrstniki sploh ne morejo komunicirati, lahko pride do zaostankov v pridobivanju znanja, ki jih ne bo mogoče nadomestiti.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Revščina je taka stigma, ljudje se skrivajo ne le pred družbo, ampak tudi sami pred sabo. Otroci z izjemnimi potenciali so v šoli izključeni, otroci, ki si želijo sanjati kot vrstniki, nimajo več sanj.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju